The king of the seven seas Koning van de zeven zeeën | Get all the trophies. Verkrijg alle trofeeën. |
A dog from a ton Een puppy van één ton | Full dive 1. Volledige duik 1. |
Clicks and echoes Klik en echo's | Full immersion 2. Volledige onderdompeling 2. |
All must eat Iedereen moet eten | Full immersion 3. Volledige onderdompeling 3. |
Hope and fear Hoop en angst | Complete the dive 4. Maak de duik af 4. |
Down in the depths Diep in de diepte | Full immersion 5. Volledige onderdompeling 5. |
Whales sleeping Slapende walvissen | Full immersion 7. Volledige onderdompeling 7. |
Goodbye, old friend Tot ziens, oude vriend | Complete the dive 8. Voltooi de duik 8. |
A new beginning Een nieuw begin | To complete the game. Om het spel te voltooien. |
Don't touch my radio Raak mijn radio niet aan | Choose music from the playlist at least once. Kies minstens één keer muziek uit de afspeellijst. |
High fidelity Hoge fedelity | Choose the music of the game more than 5 times. Kies meer dan 5 keer de muziek van het spel. |
A small study Een beetje inzicht | Watch a video in Depth on the ocean. Bekijk een video in Depth on the ocean. |
Meal of information Gevuld met informatie | Watch all the videos in Depth on the ocean. Bekijk alle video's in Diepte op de oceaan. |
Hey you, medusa! Hé jij, kwal! | Unlock any type of jellyfish for the viewer of the models scanned. Ontgrendel elk type kwal voor de kijker van de gescande modellen. |
Sharks? Squelli! Haaien? Squelli! | Unlock any type of shark for the display of the models scanned. Ontgrendel elk type haai voor de weergave van de gescande modellen. |
Follies from the sharks of the reef Reef shark dwaasheden | Unlock everything for the white tip shark reef. Ontgrendel alles voor het witpunthaaienrif. |
Whales here, whales there... Walvissen hier, walvissen daar ... | Unlock any type of whale to the viewer of the models scanned. Ontgrendel elk type walvis voor de kijker van de gescande modellen. |
In the octopus eye In een oogopslag | Scans all the octopuses of the game. Scant alle octopussen van het spel. |
Thanks for all the fish! Bedankt voor alle vis! | Unlock everything for the dolphin bottle-nose. Ontgrendel alles voor de flesneus van de dolfijn. |
Mola Mola Slijpschijf | Unlock all to the moon-fish of the ocean. Ontgrendel alles voor de maanvis van de oceaan. |
A ride in a clam? Een schelpdierrit? | Unlock the tridacna giant for the viewer of the models scanned. Ontgrendel de tridacna-reus voor de kijker van de gescande modellen. |
It is only a model Het is maar een model | Unlock all models of all creatures by the display of the models scanned. Ontgrendel alle modellen van alle wezens door de weergave van de gescande modellen. |
Scan total Totale scan | Scan every creature in the whole game. Scan elk wezen in het hele spel. |
Because we scanning: atoll Waarom we scannen: atol | It scans each of the creature of the atoll during all the dives in this region. Het scant elk wezen van het atol tijdens alle duiken in deze regio. |
Because we scanning: the open sea Waarom we scannen: open zee | Scan every creature in the open sea. Scan elk wezen in de open zee. |
Because we scanning: underwater mountain Waarom we scannen: onderwaterberg | It scans each of the creature of the underwater mountain. Het scant elk wezen van de onderwaterberg. |
Because we scanning: the lake submarine Waarom we scannen: onderwatermeer | It scans each of the creature of the lake submarine. Het scant elk van het wezen van de onderzeeër van het meer. |
Because we scanning: hydrothermal vents Waarom we scannen: hydrothermale bronnen | Scan every creature in the region of hydrothermal vents. Scan elk wezen in de regio van hydrothermale ventilatieopeningen. |
Because we scanning: coastal area Waarom we scannen: kustgebied | It scans each of the creature of the coastal zone. Het scant elk van de wezens van de kustzone. |
The ocean I flows in the veins De oceaan stroomt door mijn aderen | Complete the prologue of the game. Voltooi de proloog van het spel. |
Hot water Heet water | Complete the dive 6. Maak de duik af 6. |