De Universim: een simulatie van het leven in de interplanetaire
Het Idee van het Spel
Voordat wij willen eerlijk zijn: we hebben niet veel materiaal beschikbaar. Het spel heeft ons geboeid van het begin, maar we waren niet in staat om toegang te krijgen tot de Demo op Steam, hoewel op de officiële website is nog steeds de waarschuwing van de Demo beschikbaar. OK. In werkelijkheid, ook de materialen die beschikbaar zijn in dit netwerk laag is, dan hebben we moeite om een technisch advies op het spel.
Het idee achter het spel dat we echt willen: De Universim is een spel dat combineert zelf de belangrijkste concepten uit de andere games in het verleden: de simulatie van het leven en de bouw van steden van Sim City, de exploratie en kolonisatie van Sporen (die herinneren, is een spel dat bracht samen met een aantal concepten van de afgelopen games), het vertrek uit het stenen tijdperk die erg doet denken aan de Beschaving en Rijk Aarde , en vooral de hoek van de aarde die gemaakt werd voor de eerste keer door de ontwikkelaars van de nu Abandongame Bevolkte 3
Nou, als je denkt over het van Dichtbevolkte 3, dit spel neemt veel elementen, met inbegrip van het concept van het spel en de plot. Zeggen de ontwikkelaars:
U WILT EEN GOD?Uw tijd is op komst. Het begeleiden van een beschaving van de ontluikende door de obstakels van het leven. Van nederige afkomst, kijken hoe het evolueert en vooraf door de eeuwen heen onder uw vleugel. Invloed hun beslissingen en de bestraffing van de ongelovigen met een breed scala van vaardigheden goddelijke. Interactie met objecten, maakt rampen, en de lancering in een baan om de wezens inconsistent. Dit is uw wereld en niets kan je stoppen van het hebben van plezier.
... dat is in de praktijk een goede 50% van het concept van de game Populous 3, dit is een spel waar je bent een God, en evolueren van uw beschaving, spreuken en straffen aan degenen die ongehoorzaam, of gewoon voor de lol. Maar ontbreekt in de beschavingen van de vijand tegen te botsen en we zijn op de plaats. Nou, na te denken, waarom niet implementeren?
Gebruikers kredietverstrekkers bekritiseren
Het idee lijkt is niet graag alleen aan ons. In feite, dit project is gefinancierd via Kickstarter in 2015, in geslaagd om het verzamelen van een totaal van ongeveer 320.000$ en plaatsen het tussen projecten gaming de meeste gefinancierd. Veel geld data equivangono ook veel van de verwachtingen. De opmerkingen van de gebruikers die hebben getest het spel zijn niet erg blij met: bugs, OM de bevolking dom, en vaak contraproductief, de mijnwerkers die het negeren van de mijnen, houthakkers negeren van de bomen, enzovoort.
De game komt op 28 augustus 2018 Spel Modus van Tevoren. Dit is een oorzaak van extra frustratie voor de gebruikers die hebben bijgedragen aan de game op Kickstarter. Op een afstand van 3 jaar vanaf de Kickstart, en met een mol zo hoog en de fondsen, zou je verwachten dat er iets meer compleet. De early access betekent dat, hoewel ze onmiddellijk proberen het spel zal hebben om veel tijd te besteden voordat u complete en volledig speelbaar.
De simulatie dat iedereen op heeft gewacht, of een flop?
Boven de verwachtingen van de Kickstarters, hervatten, en probeer te mengen en het verbeteren van de concepten van de afgelopen games wordt altijd gewaardeerd, maar het kan ook een boomerang. Als deze concepten zijn niet volledig ontwikkeld en verbeterd, is het spel, loopt het risico steeds noisoso en een beetje intrigerend, omdat de speler wordt ook herhaald iets dat al de gelegenheid gehad om te proberen in het verleden. We zullen zien of het spel zal voldoen aan de verwachtingen, of als het een ander afval van het geld besteed aan de projecten op Kickstarter niet overtuigend.
Ga terug naar de volledige lijst